malinspyssel

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Malin Johansson - 9 september 2012 08:21

Ett säkert kort som alltid blir bra. Jag har några tips hur man gör chokladbollar ÄNNU godare!

Tips:
?Rulla dem gärna i något färgat strössel. Då ser de roligare ut!
?Ställ gärna fram dem en stund innan de ska ätas. Då smälter dom lite och blir mjukare. Då känner man också smaken bättre!
?Använd kaffe, inte vatten. Även om man inte gillar kaffe så blir chokladbollarna goda! Vattnet gör så att de förlorar smaken.

Mitt betyg: 5/5

På bilden ser ni chokladbollarna jag och min kompis gjorde.

Vi slog säljrekord i kiosken! :D

Av Malin Johansson - 9 september 2012 08:14

Hej! Nu lovar jag att börja blogga när jag gör något!
I fredags stod jag och min kompis i kiosken i skolan. Till den bakade vi chokladbollar, cornflakeskakor, marshmallowbrownies och whoopies. Här kan ni läsa lite recept, tips och hur det gick! Jag kommer att göra separata inlägg om varje bakverk så att det blir lättare att leta i bloggen sen.

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en tjej på 14 år. Jag ÄLSKAR att baka och pyssla och på den här bloggen kommer jag att lägga upp recept, pysselbilder och en massa annat skoj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate my blog

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards